Pazar, Mart 27, 2016

BUGÜN BAYRAM! / HAPPY EASTER!





Benim seremonilerini en çok sevdiğim bayram olan Paskalya geldi çattı bile. 
Bir yıl nasıl da akıp geçmiş. 
Baharın uyanışı kutlansın... Umutlar çoğalsın...













Paskalya'da hafta boyunca yenilen boyalı yumurtalar ve geleneksel çurekialar (tereyağlı çörek) bir yana, bayram gününde kuzu yemek adettendir.
Ancak ben tatlı mı tatlı ve mütevazı hardal otunun fotoğrafını çektim.
Kuzuyu yemektense, kuzunun yediklerini yemekten yanayım :)





6 yorum:

  1. Kutlu olsun !
    Hem de iki kez , ilki Paskalya Bayramın için , ikincisi de kuzu yemediğin için !
    Ben de kuzunun yediklerini yemeyi tercih ediyorum , hatta dün Tire Kaplan Dağı'nda epey bir ot yedim , yaşasın Ege otları !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Yaşasın bize o çeşit çeşit Ege otlarını veren güzel Ege iklimi :)

      Sil
  2. Monica'cım, bu güzel bayramı içten-gönülden kutlarım. :) Her şey çok güzel olur umarım!

    Bende pek et sevmiyorum, hardal otuna talip olabilirim. Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ersincim. Her şey güzel olsun artık, gerçekten... Hardal otuna talip ol tabii, mis gibi :)

      Sil
  3. Hi Monica ,,,,, I love your blog ,, you have a new follower
    Angelica

    YanıtlaSil